Helt galen lördag

Förlåt igen för den dåliga uppdateringen, men är man trött så är man. Och nu kan jag inte för mitt liv komma ihåg vad fan jag gjorde i Fredags:S Jo just det, först var jag bara hemma sen ringde Denise och frågade om jag skullle med tills thlm och hämta david och erik. Sagt och gjort, jag var asuttråkad så det blev en tripp. Vi väntade och väntade och väntade på dom, men inte fan kom dom. Båda var asfulla och man fattade inegntign som dom sa, tillslut visade det sig att Erik ramlat på något vänster och slagit upp etts trot hål i huvudet, helt blodig var han.  Mne hanv ägrade åka till sjukhuset, emn det fanns sjukvårdspesonal där som sa att det inte var så farligt men att dte vore bra att åka upp till Akis , men se det ville inte erik han skulle ut och festa... ja herregud karlar. Sen blev det käk och hemgång

Lördag, det skulle vara party party för Åsa fyllde 21, och Lena och Sanne kom hem från Gotland. Och party party blev det. Jävlig stressigt eftersom vi skulle in innan vakterna om för Sanne vägrade att gå annars , så det blev stress stress stress. Men i kom i tid och parkerade oss på uteserveringen. En massa jävla dricka blev det , och som alltid i vårt gäng, en massa mini drama som man tycker är helt jävla onödigt.  Visst var det askul där inne men det som är mest värt att berätta är min och Denise hemgång från Platina. Vi drog iväg vid 2 för att hinna med max och bussen hem. Då träffar vi en kompis som har ett väldigt seriöst förhållande klängandes på en annan kille, om dom gjorde något kan ja inte säga men hennes pojkvän skulle inte ha blivit särskilt glad ändå skulle jag tro. Galna killar var hon med också som skrek åt Denise att visa pattarna, hon kontrade med att om dom körde 7 meter med sin amerikanska bil så skulle hon göra det, idioterna kör och tror på allvar att hon tänkte visa brösten. Dom hade ju redan kört 7 meter vad får hon ut av att visa pattarna då liksom? Hahah

Förden fortsätter med att vi träffar en assa jävla från vårt högstadie som vi nästan aldrg snackat med, ja kära alkohol. Sen täffade vi Nils, en är gammal kotte från högstadie tiden,  en pytteliten rödhårig sak som påminner otroligt mkt om Dennis the menace om ni komme rihg honom? Liten busunge med slangbella.

Hans kompisar var dryga och skulle hålla ramne om mig vilket jag bad vänligt men bestämt om att det skulle ah låta bli för i helvete. då blev han lite putt och började skandera en massa saker så jag blev helt tokig( jag hade en ansenlig mängd alkohol i kroppen) och Denise började skrika saker om att jag hade minsann slagit ner alla på tunaberg då började han  "ooh akta hon har slagit ner alla på tunaberg" från ingenstans hör jag mig själv säga "Ja och jag börjar med dig" och ger snubben en flata:S Haha faat det var jävligt skönt att se hans chockade min när jag slog honom. Jag tyckte inte att det var så hårt men enligt Denise så bara ekade det på gatan haha. Sen drog jag bara med mig Denise mot Max. Därinne fick vi vänta skit länge för det var svinig kö. Då träffa vi Anderas Wilson! Eller nej det var ju inte han men han var faktiskt väldigt lik. Så Denise sprang runt resten av kvällen och påstod att vi träffat en kändis haha. Väl framme i kassan funkade inte mitt kort pga av min jävla magnet remsa och Denise kort funkad einte heller, antagligen för att hon inte hade pengar men hon påstod att hon skulle ha 1200 kr på kontot.

Så vi fick gå åt sidan medans en ostym nisse stog och skrek att han skulle ha mat för att han ahde bråttom , men vad fan det skiter väl jag i vi var först. Då skriker han att han ska betala vår mat, nej fan heller det kanhan ju inte göra. Jo jag skulle se det som en god gärning så han drog fram guldkortet och betalade allt. Haha Denise ångrade att hon bara hade tagit en hamburgare och inte ett helt mål :P

Sen vandrade vi mot busshållplatsen, för det skulle ju gå en buss kl 3 ja men det skulle det ju, jo men tjena det gick ingen buss kl 3 ! Så vi satt där vid bussen och käkade ich funderad epå vad vi skulle göra. Och inga cigg hade vi, jaghade 2 avbrutna. Sen träffade vi en snubbe från tierp sen kom det en svart taxi. Vi sa klart coh tydligt till honom att vi skulle till smålandsvägen i sävja. Ja 120 kr sa han och gled iväg. I rondellen frågade han om han skulle svänga vänster, nej rakt fram sa vi. "Åh sävja 3?? Ni har lurat mig!" What? nej vi sa smålandsvägen så han belv lite tjurig men vad fan sävja som sävja :P

Sen blev det bara till att berätta våra eskapader och sen somna, Denie i sängenoch jag i soffan.. Ah en händelserik helg det här :P

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hehe jo kanske det men jag tycker just leksaksaffärer är jobbigast för där är det ur töntiga leksaker och reklam om den senaste leksaken som står på på högsta volym = huvudvärk

2008-08-18 @ 09:00:06
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/
Postat av: Cassandra

ah exakt, men gillar ungar annars det är leksakerna som bör dö!

2008-08-18 @ 09:57:59
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/
Postat av: Evve

Ett litet tips - få gratis presentkort på Kicks (150 eller 250kr) genom att enkelt och kostnadsfritt bli medlem på: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=62380 och börja samla poäng! Just nu kan du dessutom vinna en fin mobil!

2008-08-18 @ 10:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0