Good morning

Är sjutk trött, försov mig igen, jag måste sluta ligga uppe på nätterna och kolla på filmerna på 3:an , inte bra. Sen ov jag med hårinpackning i håret, det är inte kul att vakna alldeles försent och komma på att man måste hoppa in i duschen, det är faktiskt ingen höjdare : / 


Jag tycker att jag var otroligt duktig igår, jag tog tag i städningen, jag plockade och plockade och plockade, och rensade ur min garderob och organiserade mina kläder, la in vissa kläder i vårt nya skåp, fan vad mycket mer plats jag fick i stora garderoben nu :P Sen dog jag, var så sjutk trött efter 3 timmar, och då har jag inte ens damssugit än, det får soni göra, han skulle hjälpa till men han drog hem till sin bror istället, han får göra resten nu, jag orkar inte. Har skit ont i ryggen,eller inte ont utan mer som att jag vore skit öm, känns inte bra men det var värre igår. Jag ska köra dne ursäkten i fortsättningen, jag får så ont i ryggen så jag kan inte städa :P


Dagens:

Outfit: Svarta jeans New Yorker, Svart Kofta och vitt linne från H&M
Shoes: Militär Gröna converseliknande med jättehöga skaft, jag måste bevisa att jag använder allt jag köper,d essa var ett impulsköp i Tallin för 50 spänn, de har inte rört mian fötter sen dess men nu ska dom användas:)
Frilla: Utsläppt och fortfarande blött.
Make: Ingen eftersom jag försov mig
To do: jag har kyckats logva både Lollo och Denise att jag ska träffa dem, hur gick det till? Kanske ska ta Rambo av Lollo idag, får se vad karln säger.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ah,jag älskade o städa garderoben i min förra lägenhet för där hade jag en rätt stor klädkammare,nu har jag bara en garderob o sen en byrå o alla mina kläder får ändå inte plats =(

2008-08-07 @ 13:09:18
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

Ja du ska vara glad att du har ett sånt hår, själv får jag slitet hår direkt :/ vet inte vad jag ska göra

2008-08-07 @ 14:41:18
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0