Konstiga saker händer i mitt hus.

Försov mig som ini helvete imorse! Klokan 9 vaknar jag av att elin skikar sms och frågar var jag är, skit skit skit! Så dte var bara katsa sig på moppen öch köra ivög, det blir många luncher att jobba in nu :/


Det är något skumt med vårt hus, det händer en massa grejer och et är alltid jag som får ta skiten för det. Förra sommaren var jag ensam hemma när familjen var nere i skåne. Dom sista dagarna sov jag inte hemma. Då ringer mamma och är arg och säger att vardagsrums fönstret är öppet, hur kan jag vara så oansvarig och lämna det på vid gavel? What? Jag har inte öppnat enda enda jävla vardagsrums fönster på 3 veckor! Självklart trodde hon mig inte utan sa bara att dte var tur att ingenting var öppet.

För några veckor sen så sa hon att man inte ska ta öl utan att eb om lov ????   Vaddå ta öl utan lov ? Ja då hade det stått två tomma ölburkar på diskbänken efter att jag och nisan vart hemma. Och det var inte jga, jag har alrig tagit öl utan att ha frågat dom först.

Mammas concealer försvan för ett tag sen, of course var det jag. Fast den gången kan jag förstå att hon misstänkte mig eftersom jag har varit i hennes sminklåda förut och tagit och glömt lägga tillbaka, but not this time. Jag har ene xakt likadan concealer om henne så det skulle ju vara väldigt onödigt av mig att ta den.

Idag pratade jag med mamma och hon sa att hon ville ut ur huset för att det var ett jävla liv hemma för att det saknades pengar ur min lillesyrras plånbok(hon är 6) och dte var ju inga småpengar uatn flera hundra som dom skulle sätta in på hennes fonder. Så det var ett jävla liv hemma henens man (som är pappa till min syster) var helt tokig och sa att man inte ens kunde ha pengar hemma längre. Men den här gången försvarade mamma mig och sa att han inte bara kunde kasta ur sig anklagelser kors och tvärs. Mne jag vet att han misstänker mig. Jag har aldrig tagit pengar av dom utan lov, kanske en 10:a av mamma till bussen om den ligger på diskbänken, men att sno flera hundra  av min 6:åriga lilla syster, hell NO! När jag var yngre kunde jag ta småpengar ur hennes spargris till cigg, visst jag skäms lite idag men jag betalade alltid tillbakaa dom pengarna till henne, men att sno flera hundra av henne, det skulle aldrig hända, speciellt inte nu när jag jobbar och tjänar mina egna pengar.

Och förra sommaren också så började vår ringklocka ringa mitt i natten, mitt i signalen blev det helt tyst, vi har en sån som  låter som att man är i värsta mansionet. Jag och Soni höll på att skita på oss. Sen hände det en gåg till några dagar senare på dagen och det var inet en jävel utanför.

Så nu har jag kommit fram till att skumma saker händer i mitt hus. Vidrigt är vad det är.

Om det finns ett spöke i mitt hu ber jag det allra vänligast att sluta få saker att försvinna osv, jag får skulden. Tackar på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0