Fredag 15 aug

Morrn Morrn. Idag är en trött dag, glöm allt jag sagt om att jag har varit trött andra dager, det här är en trött dag. Sista dagen på arbetsveckan, då är man sliten faktiskt.


Jag fick som jag ville igår, jag fixade med håret , fick låna 90 kr av pojken så då kände jag att jag hade lite mer råd, sen om det var världens smartaste beslut ur ekonomisk synpunkt är väl en annan fråga :P Ljusrae blev jag iaf, fortfarande lite orange, speciellt underhåret som var mörkare än resten av håret, but I´ve got a good feeling about this.:) Tillslut blir det nog bra .


Blev även en film igår, vi kollade på Jiddra inte med Zohan. Till alla som sagt att dne inte är bra, with all do respect, ni är galna!  DEn var asrolig! Sen att det kanske inte var världens bästa handling är väl en grej, men vissa scener var så sjukt roliga så tt alla fyra satt och asgarvade. Nej den filmen rekommenderar jag verkligen att ni ska se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0