Förlorad match

Ja just det, vi förlorade ju matchen igår mot Frankrike, skit också . Värst är det eftersom Lollo aldrig kommer att låta mig glömma det haha :P

Men vi gjorde säkert en hedersvärd insats(kollade faktiskt aldrig på matchen woops :P )  vi lyckades ju putta in ett mål i alla fall :)


Vädret är fan inte kul här i Uppsala alltså, det kommer störtskurar med regn, just nu är det lugnt men det kommer väl en skur till snart skulle jag tro. Hoppas inte att det regnar efter jobbet, eftersom jag ska ta mig ner på stan och köpa limpor till min babys mamma. Har ingen direkt lust att åka i spöregnet, aldrig roligt och jag kan ju faktiskt inte shoppa :( Gud vilken tråkig torsdag :(

Kommentarer
Postat av: stina

precis samma.. slutar om 45 min..sj då?

2008-08-21 @ 15:30:32
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: stina

ja sitter i kundtjänst.. så vart här sen 6 imorse:) va jobbe du med då?

2008-08-21 @ 15:49:25
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0