...

Solen tittade fram lite på lunchen iaf, det får man väl vara glad för, och det är faktiskt lite varmare nu än vad det har varit igår och förrigår. Har inet blivit mkt skirvet idag om man jämför med andra<dagar här på jobbet, men jag är fullt upptagen med att spela alfapet på nätet haha, assvårt jag förlorar hela tidne :P hade aldrig kört det inan igår, ibland fattar jag inte ens vad jag gör :P


Dagens:

Outfit: Mina kära gamla gråa mjukisbyxor från stadium tror jag och rosa långärmad tröja
Skor: Mina älskade adidas star
Frisyr: Tofs
Make: None
To do: Åka förbi öb och köpa shampo och balsam. Städa rummet är nu nödvändigt , definitivt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så länge d inte regnar så e jag nöjd. haha

2008-08-06 @ 14:29:46
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0