Dagens

Dagens

Humör: Bra, bra bra, otroligt bra. Är pigg och ser fram emot eftermiddagen :)
Outfit: Gråa jeans New Yorker, vit tunika GT
Shoes: Svarta flats
Hår: Utsläppt och ganska torrt. Visste inte att det blev så här torrt av silverschampo, silly me:P
Make: Kör den naturliga stilen idag
Glada överrasking: Jag har tydligen fått löneförhöjning här i växeln, därför jag fick så mkt i lön för det står fel i min timrapport så jag fick dne extra lönen från april och maj den här månaden också, inget jag klagar över :) Synd bara att jag bara jobbar här i 2 dagar till haha :P
Oväntade: Solen tittade precis fram genom dom blygrå molnen, det kanske blir en ganska fin dag idag iaf :)
Att göra: Shoppa för allt vad tygen håller :P
Vill shoppa: En svart spetskjol från H&M som jag såg i Glamour, hoppas den finsn här i Uppsala bara , hoppas hoppas. Och så vill jag ha ett bara ankelhöga boots som är lite vida i skaften med liten klack, jakten är igång.
Längtan just nu: Lunch om en kvart, jag är skit hungrig :|

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja den skulle vara riktigt tjusig :) dock så försöker jag att undvika att bära stövlar med klänning ;D vet inte varför, men jag har inbillat mig själv att det är fult på mig xD

2008-08-27 @ 12:44:47
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0