Äntligen Fredag

Äntligen är det fredag, så skönt. Fast samtidigt vemodigt eftersom det är min sista dag här i växeln :/ Men då ser jag fram emot eftermiddagen iaf, då blire massa gott fika, som jag själv får köpa men ändå haha :P

Ikäll blir det iaf bowling med några från jobbet, vi är taggade som tusan för vi har hört att några från gatugruppen också ska bowla samtidigt som oss så nu blir det kick ass, vi ska visa vad kvinnorna på Kommunikation och IT går för haha :P


Kom inte hem med så jävla mkt mer igår från shoppingen, köpte ett par jeans uppe på New Yorker, skönt att ha ett par nya jeans iaf, men jag köpte ett par av 15 ( ! ) provade :P Sen har jag kollat rnt på stövlar men hittade inga som jag liksom kunde bestämma mig för att köpa. Men nu har jag nog bestämt mig för ett par med jättehöga skaft från skopunkten. Dom blire nog kanske idag, om jag orkar släpa runt på dom vilket inte verkar särskilt troligt hah :P


Och inte blev det en massa småprylar heller, Linda var sån jävla stressfaktor hade bråttom till sin pojkvän, tråkigt :/
Men imorgon blir det Grönan och då får hon fan inte stressa mig den jävlen :P

Och min kappa från H&M har kommit, mamma har med sig dne till jobbet, ska springa in och prova den snart :D


Nej nu får jag nog ta och fortsätta jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0