Ännu mer tidsfördriv :P

DIG:
1. Hur lång är du? 172cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Ja du, bra fråga, just nu koncentrerar jag mig på tryckyrket, känns som att dte är det jag vill göra nu iaf.
3. Vad pluggar du? Ingenting, tog studenten 5 juni
4. Har du långt hår? Inte så långt nu längre, för mindre än en vecka sen var det ner till rumpan :/
5. Vilken hårfärg har du? På väg mot blondheten
6. Sminkar du dig? Ja, fast inte varje dag.
7. Har du haft sex senaste månaden? nej det är torka just nu. haha jo det har jag
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Rosa
10. Har du kysst någon idag? Nej inte än faktiskt, pojkvännen får väl en när jag kommer från jobbet :)

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? Igår, eller idag då eftersom mina arbetskamrater är mina vänner:)
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Denise
3. Har du kysst nån kompis? Yes, ganska många av dom faktiskt haha
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? yes, och han är fortfarande en av mina bästa vänner, precis som innan vårt förhållande
5. Vem har du varit kompis med längst? Denise, mer än 12 år nu :)
6. Vem känner dig bäst? Denise, precis som jag henne, vi känner varandra bättre än vi känner oss själva :P
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? oj, 5 månader tror jag, riktigt skit, aldrig igen
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Inte säga att jag hatade den kanske, ssäga att jag inte tkr att dne är snygg kanske. Ftas det beror helt på vilken kompis, är det någon av mina närmaste så skulle jag ju definitivt kunna säga det.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, dom är ju min livsgnista

KLÄDER:
1. Vad hade du på dig idag? Svarta jeans, itt linne , svart kofta och ljusbruna stövlar
2. Har du bytt om idag? Njaee, om man räknar med från imorse tfrån mjukisbyxor och linne så gjorde jag väl det :P
3. Favorittröja? oj, svårt det där, min student tröja tror jag, alldeles mjuk och gosig :)
4. Sexigaste klädesplagget på killar? Ett par baggy jeans, inte hiphop baggy, eller jo dte är också snyggt men då måste han ha hela stieln. Annars baggy jeans , riktigt snyggt,
 5. Har du gett bort kläder nån gång? Jadå
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Haha ja dte har jag väl, inte så att jag grämt mig, oftast är dte för att klädesplagget egentligen var för dyrt för mitt lilla bankkonto men något har man väl alltid ångrat haha :P
7. Har du handlat kläder genom internet? Ja ganska ofta
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nje, vad är meningen med det?
9. Fulaste plagget killar kan ha?  klädesplagg är nog fult sittande jeans som är lite för korta och slänger runt vristerna usch. Fulaste skor är absolut såna där jävla sandalermed kardborrband, det är förbjdet mellan åldrarna 9-50, uuuh
10. Vad använder du för skor? Pumps, ballerina, flats, sneakers

RELATIONER:
11.Hur långt är ditt längsta
förhållande? 1 år och 10 mån och det pågår fortfarande :)
12.Har du pojkvän/flickvän nu? Ja, Soni ponken
13.Vilka är det viktigaste delarna på en kille? hm.. jag älskar vackar ögon, sen finns det ju saker som man kan bli helt tokig i, men vackar ögon är verkligen någontong jag älskar.
14.Hur ser din drömprins ut? Haha bra fråga, som Johnny Depp? Fast soni är ju inte särskilt ful han heller :P
15.Har du varit kär? Ja.
16.Har du blivit sårad? Alltför många gånger
17.Älskar du någon? Ja min pojkvän, mina vänner och min familj

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha ja de har du rätt i. jag ska på bio ;)

2008-08-15 @ 15:11:56
URL: http://viitvaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej men precis. Helt kalrt. Känns inget märkesaktigt direkt över den. Men men vi kanske bara är knäppa och inte fattar =P

2008-08-15 @ 15:14:45
URL: http://happylifeofmine.blogg.se/
Postat av: Sofia

ska se batman för fjärde gången på bio ;) haha men jag älskar jokern som spelas av heath ledger ÄLSAKR HEATH LEDGER MÄSST !

2008-08-15 @ 15:20:35
URL: http://viitvaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Aa så måste det verkligen göra! Helt klart. Vi får nog försöka lära oss iaf^^

2008-08-15 @ 15:21:12
URL: http://happylifeofmine.blogg.se/
Postat av: Sofia

hahaha ! ja älsakr den så hårt! ;D haha ok !

2008-08-15 @ 15:34:27
URL: http://viitvaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Japp helt klart =D

2008-08-15 @ 15:35:32
URL: http://happylifeofmine.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

`Sv: ja! verkligen mitt dröm hår :D

2008-08-15 @ 15:37:57
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Kul med listor! :) Puss

2008-08-15 @ 15:38:14
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0