Vår

Hallå hallå, nu när alla kryssningar är avklarade ska jag försöka bli bättre på att blogga alltså :P Har inte varit något bra hittills. 

Igår var jag så jävla arg för att det var kallt, vart fan är våren liksom? Det är ju för fan i mitten av april, nu ska det vara varmt och man ska njuta av vår solen, men vad händer ? Det är kallt och jävligt och det bara regnar, idag är det iof lite varmare men jag vill ha det jättevarmt och jag vill ha min nya fina vårklänning som jag fick av älsklingen och glida runt i solglasögon och skinnjacka. Skorna står redo, skinnjackan hänger i garderoben och skriker efter att bli använd och solglasögonen ligger redo i väskan efter minsta lilla sol. Jag vill ha vår nu! Jaag vill ha gröna knoppar, och mjuka gräsmattor som man sitter på under lunchen istället för att stänga in sig i deprimerande skollokaler i skydd mot det gråa. Jag vill ha sol och blå himmel, jag vill ha vår nu!! Nu tycker jag att vi har stått ut med det gråa tillräckligt länge, allt i hopp om den vaarma vårsolen som har hägrat och som har gjort att man dagdrömemr om fisljummen öl på bryggan, när fan kommer den då ? Den borde vara här vid det här laget, sol, NU!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0