Vad i helvete!

Den här dagne började bra, jag var trött men ändå på ett bra humör. Men sen gick allt åt helvete. Jag och Mallan diskuterade lite saker som har hänt som gör mig otroligt jävla irriterad, hur fan han kan ha förändrats så mycket till att säga sånna där grejer. Sen får jag reda på att jag fick ig på historia uppsatsen för att man lärare är sjuk i huvudet och säger att jags kriver av, ja man självklart är det av skrivet, det är ett jävla  citat!! Man får ju inte ändra ett citat så vad vill du att jag ska göra!! Är inte det här ett jävla citat fats det är utan citat tecken: Vad han menar med det anser Kim Salomon, professor i internationell historia vid Lunds universitet, i en artikel i SVD är att amerikanisering inte bara ska tolkas i termer av maktpolitik och militär styrka utan att den amerikanska kulture och livsstilen hade en stark attraktionskraft,

Är inte det ett jävla citat eller ? Hon är sjuk i huvudet fan, tack gud att vi inte har henne längre utan har bytt nu. Men nu måste jag iaf skriva om uppsatsen och jag orkar fan inte! Jag är redan så här jävla nära på att hoppa av skolan för att jag helt enkelt inte orkar med den här skiten längre så ska jag behöva skriva om skiten!

Men det har altlid varit så här, bara för att jag använder ord som "normala" tonåringar inte använder, nej då skriver jag av, så har det alltid varit. När vi bytte engelska lärare i 9:an för att våran vanliga fick barn så fick vi också någon inlämningsuppgift och jag använde svårare ord än dom andra, ja en självklart hade jag kopierat det från internet så hon tänkte ge mig ig på det men mamma blev svinigt arg så jag fick g, sen sänkte hon mitt engelska betyg från MVG till VG, för hon hade aldrig sett mig skriva något annat så jag hade ju kopierat för ingen 15 åring använder sånna ord tydligen , men hon var ju helt slut i huvudet hela hon överhuvudtaget så det var väl inet så konstigt. Hade det vart min vanliga lärare så hade jag haft mitt MVG i slutbetyget fårn högstadiet nu.

Så summan av kardemumman med ett litet tips är att skriv inte med "svåra" ord för att du kan utan skriv precis som alla andra för annars skriver du av, för aldrig att en tonåring kan skriva med "svåra" ord, nej vi är tydligen för IQ befriade för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0