Träna

Nu ska jag dra iväg och träna, phu det kommer att bli jobbigt, har inte tränat på ett tag nu, så den lilal orken man hade byggt upp är väl försvunnen nu. Nu slipper jag iaf gå ensam för älsklingens syrra Amanda ska köpa träningskort idag :D Så förhoppningsvis blir det lättare att komam iväg till träningen när man är 2. I början går det alltid bra men efter några veckor så tar man minsta lilla ursäkt för att slippa dra iväg till gymmet :P Men nu ska jag faktiskt försöka komam iväg minst 3 ggr i veckan, då mest på spinning och andra ledarledda pass, annars är jag så dålig och slutar när jag är trött :P Är man på ett ledarlett pass så blri det att man kämpar på som fan genom hela passet. Men idag blir det nog inne i gymmet, fanns inte så många roliga pass idag, och dom som var roliga var fulla så vi får väl hoppas att det går bar ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0