Torsdag

Blev lite konstigt på slutet i förra inlägget, skrev inte riktigt klart men jag var tvungen att skynda mig ner på stan och köpa presenter till mormor:) 

Nu sitter jag på religionen och ska börja med ett uppsatsarbete där vi ska jämföra en fråga mellan två olika religioner och jag kommer inte på ett skit, Malin tig en bra med att jämföra kvinnosynen mellan islam och kristendomen, jag var inte tillräckligt snabb och det känns ju inte särskilt kul att ta samma som henne så nu måste jag komma på något annat men det står helt still i hjärnan. Kommer på nada. Jaja förhoppningsvis kommer det väl.

Imorgon bär det av på kryssning till Finland för min kära mormor fyller 70 :) Många kryssningr för mig nu, känenr att jag inte har så mycket pengar, hr ingen aning om hur mycket jag har på kontot, presenterna till mormor igår blev ganska mycket även fast jag och soni delade på det, sen köpte jag även en klänning för 400 på Vero Moda, skit söt vit, underbar att ha i sommar :) Fast även nu i vår efetrsom dt inte är världens tunnaste klänning med små söta ärmar, lovely :) Skulle få den av älsklingen, men kortet funkade inte riktigt när vi skulle betala så jag tog den på mitt kort och skulle få pengar av honom sen men han köpte så mycket presenter till mormor så han hade inte så mycket pengar kvar sen och han måste ju ha lite pengar i Finland iallafall så jag tar dom pengarna av honom sen istället:) Hoppas bara att jag har pengar till resan nu :P

Nej nu ska jag nog in på nordeas hemsida och kolla mitt saldo, hoppas att jag inte dör av chock över hur lite det finns kvar :P

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon;)

2008-04-10 @ 11:50:10
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0