Tillbaka från la stada

Nu är jag tillbaka på stan, är väldigt besviken för jag kom inte hem med en blommig klöänning:( Det fanns ju knappt några blommiga klänningar på stan! Vi har så jävla dåligt utbud här i Uppsala! Och dom blommiga jag hitatde föll mig inte direkt i smaken eller så var dom alldeles för dyra, jag fastnade för en klänning som egentligen inte alls var det jag var ute efter som var blommig men skiit fin inne på MQ, men självklart kostade den 799 kr! Inte direkt ett pris i min smak, även fats jag slösar mycket på shopping så slösar jag inte mycket pengar på ett enda plagg. Alla klänningar jag fatsnade för var alldeles för dyra för min smak. Tillslut köpte jag iaf en jättesöt rosarutig halterneck klänning på H&M för det braiga priset av 198 kr :) Inte en blommig klänning men den vars öt iaf :) Undrar om jags ak ta och klicka hem alla klänningar från Asos, då blir jag kanske nöjd iallafall :P Det6 är ju något sånt jag letar efter men inte en enda kunde jag hitta, och eftersom alla klänningarna från Asos är ganska olika trodde man ju att man skulle kunna hitta iaf en som påminde om någon av dem, men icke:/ Men nästa lördag ska vi till sthlm så vi får väl se om jag kanske kan hitta något där istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0