Tallin here I come!!

Som jag sa blev det inte mycket till bloggande den här helgen. Om ca en timme tar jag bussen ner till stan för att möta Anna och köpa en väska och sen ska vi springa in snabbt på Miine och kolal lite, Anna tittade på en klänning där förut som hon ville ha men bestämde sig för en annan men nu är klänningen på rea så hon ska springa in och kika :) Sen kl 3 ska vi vara på station och bli hämtade av Malin och hennes mamma sen bär det av mot frihamnen och sen Tallin!!:D Längtar som fan jag ska ha så jävla kul! På minus sidan ligger att jag fortfarande är förkyld som fan och jag fick någon infektion i ögonen igår så jag vette fan om jag kommer kunna sätta i mina linser sen, har inte satt i dom än, vill låta ögonen vila så mycket som möjligt så dom förhoppningsvis blir bättre så att jag inte dör av kliande och svidande :P . Nej nu måste jag nog gå och klä på mig och packa det sista så att jag får emd mig allt så jag hinner emd 10 över 2 bussen till stan :)


Ha det så kul för det kommer jag att ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0