Student accessoarer

Nu har jag varit inne på Cocoo och klickat runt lite i jakt på student accessoarer, man vill ju vara lite glammig så där så nu har jag hittat 2 par strassörhängen som kanske skulle passa:)

image99
image100
Skitsnygag båda 2 mn jag gillar nog bäst dom första :)


Sen hittade jag även andra gamla godingar som jag är helt förälskad i min inte riktigt har kommit mig för att klicka hem, fråga mig inte varför.


image102

Dom finsn även i silver vilket jag brukar föredra för jag tycker helt enkelt att silver är snyggare när du är svarthårig, men dom här är ju bara så underbara i guld, jag tycker om när det är lite det här "smutsiga" guldet, då tycker jag att det är skitsnyggt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0