Studenklänningen beställd

Yesssss, äntligen är studentklänningen beställd, hoppas det funkar bättre med min kära morfars kreditkort än vad det funkade med mitt eget betalkort :P Så nu hoppas jag att den dimper ner i brevlådan och gör sig fin i garderoben fram till studenten :D Fan alla ska ju vara värsta ambitiösa och byta om till på kvällen, men jag vill ju vara fin i min vita hela dagen :( Jaja, man får väl ta och hitta något passande då:P Jag borde egentligen plugga lite nu och skriva på mitt anförande till muntliga nationella på fredag, måste ju ha något och säga och nu har jag en ganska klar bild av vad jag ska säga där uppe :) Men det betyder ju att man måste skriva ner det också:P Sen ska även ett PM skrivas till det, men det kan ju inte vara lltför svårt att skriva :) Fats det blri lite svårt att skriva när jag är hos mormor just nu och mitt häfte med bilden inte är här med mig :P Får väl försöka ta mig i kragen tills jag kommer hem till älsklingen min för jag måste verkligen skriva klart naförandet så att man hinner träna lite på det också, om man bara läser direkt från pappret blir det fan inget MVG :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0