Sommar

Idag har det inte blivit mycket bloggande, vi har haft öppet hus här på jobbet så det har kommit en massa människor som har sprungit runt och frågat saker, då måste man vara trevlig och svara, eftersom det är folk som jobbar i kommunen som har kommit på öppna huset så var ju dom intresserade av att se vilka vi är som kopplar till dom varje dag och som man pratar med med jämna mellanrum :) Det var ju lite kul att få ansikten på alla namnen, men man blev ju lite förvånad eftersom personerna inte såg ut som man hade tänkt sig men det var ändå ganska kul :P

Idag händer det väl inget speciellt, ska väl bara hem till min baby. Imorgon vill han iväg på någon loppmarknad som ska ha någon bilutställning sen också, inte direkt det roligaset jag vet, men jag offrar mig för min älskade :P

Imorgon blir det också ner på stan med Mallan och sk försöka hitta någon underbar blommig klänning, helst någon som liknar dom underbara från Asos som jag la in tidigare, helt underbara.


Och vet ni vad? Det är underbart väder i Uppsala :D Sommar är på väg, I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0