Snart slut

Snart slutar dagen, ska bli skönt att komma ut. fats nu börjar ju solen försvinna bakom alla molnen, mindre skönt men det kanske är lite småvarmt ändå förhoppningsvis. Sen blri det träna som jag har sgat hur många ggr som helst nu:P Men vill ha mat först, håller på att ju på att avlida av hunger nu :P Haha. Vill ha min lön nununu nu NU! Jag är så sugen på att köpa mig en blommig klänning nu när vårkänslorna börjar komma. Har inte sett någon speciell utan ska nog ta mig en tur efter skolan på fredag när jag får mina pengar och spana lite, då kanske malin vill följa med, hon bangar aldrig :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Följer helt klart med på fredag. Ska samtidigt möta upp min kusin en snabbis på 10 min och ge henne biljetter till studentskivan, if thats OK!? ses imorgon gummsan

2008-04-21 @ 18:32:58
URL: http://ohneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0