Redovisning

Shit blogg.se är riktigt pain in the ass just nu, går skit segt och allting ser konstigt ut, det har väl att göra med att dom byter bloggplattform(vilket skulle ta några timmar under en natt men nu verkar ha tagit betydligt längre tid)men vi får ta och hoppas att allt löser sig till det bästa snart :) Jag har varit jättedålig på att blogga senaste veckan jag vet men det har varit så mycket i skolan nu när vi har haft projektvecka och ettorna har retat gallfeber på mig och sen att jag har varit sjuk också, orken har liksom inte funnits där riktigt, en ockuperad data gör ju inte heller det hela lättare :P Vi hade redovisning idag, gick riktigt jävla bra!:D Alla sa att vi hade den bästa reedovisningen, vi tryckte bakgrunds bilder till sagan Rödluvan och Vargen på olika saker som t.ex musmatta, affisch osv, och sen så hade vi som en lite dockteater medans Robin satt och läste upp sagan. ettorna lyste med sin fränvaro, inte en enda av dom kom idag, fats dom lovade dom jävlarna! En av dom var faktiskt i skolan imorse men sen vid lunchen så var han puts väck och sen återsåg vi honom aldrig igen! Men Simon hoppade in i vår grupp ocg räddade dagen och gjorde den bästa mormor jag någonsin har hört, alla skrattade inklusive hela min grupp som inte kunde hålla sig för att han lät så jävla rolig:P Lyckat blev det som sagt utan ettornas hjälp. Sen blev det lite fika med chips mm och äpplecider, riktigt mumsigt:) Den här helgen blir lite hektisk för ikväll ska jag och älsk hem till kära mormor och morfar och grilla, mmmmn årets första grillning, I can´t wait! :D Så det blir nog kanske inte så mycket mer bloggande idag. Sen imorgon måste jag hem till min kära mor och hämta pass och diverse papper så att jag får komma med båten till Tallin:P Och ja, sen är det söndag och då åker vi :D Men Malin har hört att det ska bli storm på söndag, hoppas att vi inte sjunker bara :S Sen snackade hon om att det skulle vara skit fint väder i Tallin på måndag, men det skiter väl jag fulla fan i om jag sjönk under natten!? :P Nej då förhoppningsvis klarar vi oss(peppar, peppar ta i trä) det kanske blir lite svårt att svänga sina lurviga efter ett antal dfrinkar och storm men då får vi väl ligga ner då ;) Så det blir nog kanske inte så mycket bloggande dom närmaste dagarna, men självklart så kommer jag tillbaka med bloggandet och då ska jag berätta allt om Tallin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0