Pizza

Nu är jag hemma hos älsklingen, är ganska hungrig känner jag, men han försvann någonstans nyss, så jag väntar med att äta tills han är hemma igen :)

Idag blir det som sagt bara vara hemma och krya på sig så att jag är fit for fight till på söndag då det bär av till Tallin:D Men jag kanske smiter ut en stund till pizzerian några meter härifrån;) Skulle sitta fin fint med en pizza i magen när älsklingen kommer hem igen, han är ju faktiskt skyldig mig pengar så det får bli ahn som betalar idag:) Hoppas att han är lika på den här idén, för jag måste ju bara säga att slavsta pizzerian har en otroligt goda calzones:) Han använder någon annan ost än den som dom vanligtvis har på pizzorna och det blri skit gott måste jag säga, dom har lite "lyxigare" råvaror på pizzorna än vad andra bruklar ha och då blir priset därefter,  inte nödvändigtvis sagt att pizzorna blir godare då, Pizzerian Remo i Tunabackar har fortfarande världens godaste pizza :D Mern det jag absolut mest skulle vilja ha är en CiaoCiao, världens godaste pizza utan tvekan, men den har dom inte på Slavsta pizzeria, han verkade inte ens ha hört talas om den pizzan så om jag verkligen dör efter den blir det att gå till XL grillen en bit härifrån med underbart goda cioaciao, men då måste jag som sagt verkligen dö för den för det är kallt ute :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0