Nu taggar jag

Nu funderar jag och Mallan på att dra ner på stan och sola, lite busiga för vi har egentligen inte slutat, tihi :P Har inte gjort ett shit idag, suttit och spelat online spel så det känns liksom som att vi inte har något här o göra längre, fast egentligen har vi det men vi orkar liksom inte engagera oss särskilt mycket känner vi :P 

Blev glad idag trafikkunskapen är inställd imorgon! :D Eftersom jag har 3 och en halvtimmes håltimme så känns det rätt bra, är bara jag, Elin och Therese som har det i hela klassen men Tette har en ovana att inte dyka upp :P Elin brukar iof alltid vara i skolan men det är ändå drygt att sitta och vänta i 3 timmar liksom så imorgon blir det historia halv 11, sen lite lunch med Mallan fast hon egeneltigen slutar efter historian, men vi ska skriva ett prov på naturkunskapen som vi missade förra fredagen så i skulle ta det imorgon efter 1 men det är ändå skönt att slippa sitta och vänta i evigheternasevighet på att få ha trafikkunskap :P 


Nej nu taggar vi nog..

Peace, and I´m out ... 



:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0