Nu äré kväller

Nu är det kväll här i det sköna Uppsala. Näst på listan står att kolla på My name is Earl på 6:an sen blir det lilla Al Fadhji på 5:an, fullspäckat med komedi blir det med andra ord :)

Träningen gick bra, dock gjorde vi inet så mycket :P Vi gick in starkt och cyklade i en kvart, sen sjönk det liksom lite och vi gjorde lite olika maskiner i några minuter. Tanken var liksom att vi skulle göra en massa olika maskiner a la 15 min. För så är reglerna på vårt kära gym, är det mycket folk så ska man bara använda konditionsmaskinerna i 15 min så att alla kan få använda dom utan att behöva vänta ie n evighet. Det är bra tycker jag, och det är alltid bra att få en allsidig träning också, men som sagt det gick lite utför där på slutet och det blev lite flams och trams och vi okrade helt enkelt inte mer:P Men 15 min stark cykling och sen lite dittan och dattan är väl iaf bättre än ingentign alls eller hur `?

Imorgon blir det historia på morgonen sen en snabb lunch sen glider jag iväg till jobbet,. Hoppas det känsn lika lätt att jobba imorgon som det hjorde idag, annars blir det inget kul.

Nej nu är det dags för My name is Earl, det började ju faktiskt för 5 min sen, så det blir nog godnatt nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0