Naturkunskap

Nu sitter jag i skolan och har naturkunskap, inte världens roligaste idag för vi ska göra något arbete som vi ska redovisa muntligt sen vilket inte är så kul när man inte hittar den info man behöver på nätet, internet är inte så jävla fantastiskt alltså. Vi slutar om 5 min och jag längtar!! För jag vill ner på stan nu och köpa vårkläder :D Är så jävla shoppingsugen nu känner jag, köpte ju ingenting förra månaden eftersom det var en massa kryssningar,, så nu jävlar ska det bli shopping :S Och speciellt en fin blommig klänning, men nu kommer jag vara för kräsen för nu vet jag exakt vad jag vill ha då kommer jag inte nöja mig med något annat, så vi får väl se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0