Nationella

Shit min hjärna är helt slut just nu känns det som, har suttit praktiskt taget hela kvällen och försökt lära mig anförandet till imorgon utantill, kan det ganska bra nu  det är bara ibland jag hakar upp mig, jag har hela anförandet nedskrivet på ett pappaer, och ja jag vet det är bättre att ha stödord, men jag kan inte ha bara stödord det funkar inte för mig, jag hakar alltid upp mig på olika ställen , hur ska då stödord kunan hjälpa mig? Jag tycker om att ha allt på ett papper, äben om det kan vara svårt att hitat just det som man letar efter men jag är ändå ganska bra på det så det ska nog gå bra :) Fats det bästa är nog om jag frösöker lära mig så mycket som möjligt  utantill så att allt flyter på smidigt:)

Fats jag börjar bli lite nervös alltså, jag hatar att prata framför människor, det är nig det värsta jag vet av allt här i världen, okej en överdrift men jag tycker verkligen inte om det. Jag har sagt till min lärare att jag vill vara i lila gruppen nu iaf så då är det förhoppningsvis bara framför ca 5 personer, hoppas det är dom från min klass och inte från GK klassen som vi har svenska med, det är också en grej, det känns bättre att göra det framför folk man känner än främlingar tycker jag. Eller ja dom är halvfrämlingar och det måste ju vara det värsta, för man känner dom inte riktigt men du måste ändå träffa dem med jämna mellanrum. KOnstigt ändå att jah flera ggr ha ställt mig på scenen på stadsteatern och dansat inför 500 främlingar och det har inte varit några problem, visst allra första gången var jobbigt, sen flöt allt bara på och det var skit kul, det kanske är för att då gör man ändå något som man älskar under tiden ? Ja det är svårt sånt där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0