Morrn Mornn

Sitter i skolan nu, ska egentligen jobba men det har ju inte Alex någon lust med :P Vi gör ju så mycket mer intressanta saker själva:P Har äntligen kommit på vad jag antagligen ska vara på studentskivan :P Vi ska ha tema film, alltså vi ska klä ut oss till filmfigurer/karaktärer. Ha5r inte haft någon aning om vad jag ska vara, alla tjatar om att jag ska vara Jasmin i Aladdin eller Pocahontas pga av mitt långa svart håt(mitt hår går ända ner till midjan) men det har inte känts särksilt lockande, men nu kom Malin på en bra idé, jag ska antagligen vara Lara Croft från Tomb Raider, hon är fett cool :P Haha sen är det lätt att hitta kläder till det också, ett militärgrönt eller svart typ boxarlinne och ett par korta shorts och en pistol, fett nice:) Enda problemet är att hitta sånna där kängor som hon har, känner inte att jag har någon lust att lägga ut pengar på ett par sånna för dom är ju jävligt dyra dom där kängorna, men dom gör ju Tomb Raider. Får försöka hitta någon som kanske har ett par sånna. Har en tjej i klassen som har sånna men hon har 2 strl större sko än mig så det kanske inte funkar så bra :P Men jag ska göra mitt bästa för att hitta ett par sånna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0