Måndag

Fy fan vad jag är trött, jag var uppe till ungefär 3 inatt och kollade på filmen Dazed and confused. Fattade inte riktigt vad den handlade om, men helt okej ändå :P Ganska kul för det är skit många skådespelare med som man känner igen när dom var unga, som t.ex Ben Affleck, Matthe Mcconaghew(kan inet stava hans namn haha :P) och en massa andra som man känner igen, filmen är ganska gammal nu, från 1993 tror jag att den var, klart sevärd om man vill skratta åt hur dom såg ut då :P 

Som skrivet :P den slutade runt 2 sen skulle jag ju upp klockan 8 imorse, inte kul alltså. Känns lite som att den här helgen har inte varit den mest livsuppiggande med tanke på hur lite jag har sovit :P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0