Jävla blogg

blogg.se har legat helt nere för mig, det är därför jag inte har bloggat  på några dagar, varenda gång jag har försökt logga in så har det gått åt helvete, så jag hoppas att det ska funka bättre nu :)

Helgen var rolig, det blev discobowling i lördags, en av dom roligaste kvällarna på länge :) Men jag kanske drack liiiite för mycket :P Har inte druckit sprit på väldigt länge utan hållit mig till öl, så jag var inte riktigt helt inne på att man inte känner något i början utan att allt bara slår till, så jag svepte 2/3 delar av vodka flaskan alldeles själv :P Blev inte så roligt sen när vi väl var på discobowlingen för många av mina klot hamna i rännorna, haha jag fick väl en strike och 2 spärrar :P Brukar annars vara ganska bra på bowling, men det gick absolut inte i lördags :P

Snart dras det iväg till Tallin:) Ska bli skit kul, det som är mindre kul just nu är att jag är sjuk igen , men jag hoppas att det bara är ett virus så att det går över snart, tänker fan inte vara sjuk när vi åker till Tallin, är trots det i skolan idag, vi har projketvecka med 1:orna, och vi har abar en dag tryckhallen så det gäller att speeda på lite nu så att vi kan bli klara med allt idag, men 1:orna är lite sega så jag vet inte riktigt hur det här ska gå, men hoppas att om lägger på ett kol snart. Ikväll är det greys anatomy, underbart :) 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg, gillar headern :D

2008-04-02 @ 13:28:46
URL: http://hannajunland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0