Inte så jobbigt

Det var faktiskt inte så jobbigt att jobba som jag trodde, är inte så trött längre, men jävligt hungrig :P Det var äckelmat i skolan så det blev inet mycket av det och jag äter nästan aldrig frukost vilket är väldigt osmart så nuär jag jättehungrig faktiskt. Sen blir det träning med Amanda, hoppas jag orkar för man blir faktiskt lite trött av att sitta och jobba till 5 på eftermiddagen. Hoppas hon har pengar så att jag kan låna till mat kanske, är helt pank nu, måste låna pengar av min morfar för att kunna köpa mat till nationella på onsdag, vi kommer ju sitta mellan 9-14 så då känns det lite som att man kanske vill ha lite mat att stärka sig med eftersom vi inet får gå ut ur rummet, förhoppningsvis får vi gå och räka bara vi går en och en, kommer inte ihåg hur det var i ettan då jag sist hade nationella, tror att vi får gå på toa om vi går en och en men kommer inte ihåg hur det var med rökningen, jaja det löser sig nog. Imorgon ska jag möta Mallan Pallan så ska vi sola lite i den vackra vårsolen och köpa mat inför onsdagen och snacka lite om grejer som har hänt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0