Ingen sjukdom

Hade inte halsfluss som jag först befarade, var på sjukhuset imorse och tog prover men jag hade ingenting, halsontet börjar gå bort men känner mig fortfarande krasslig, hoppas att det blir bättre till på söndag, inte kul att åka till Tallin och må dåligt, inte när jag har längtat så här länge efter att åka till Tallin heller, men börjar må bättre så jag får försöka hålla mig inte och vila så mycket som möjligt nu i helgen så att jag är frisk till på söndag:) 

Börjar få  lite ångest över redovisningen imorgon, allt känns så oorganiserat just nu, har inte haft mycket tid alls till att förbereda oss inför det här, så jag hoppas att det går bra imorgon, det är inget livsavgörande men man vill ju inte vara helt b på redovisningen liksom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0