I´m back

Nu är jag tillbaka från Tallin, det var sjukt jävla roligt :) Åkte från sthlm 18.00 taggade som fan, det första vi gjorde var ju självklart att springa till taxfreen och ladda upp inför kvällen:) Föfesten var i vårt rum, trångt som fan, tänk er nästan 20 pers i en pytteliten 4 mans hytt som vi 4 tjejer knappt fick plats i :P Efter mycket skratt var det dags att dra vidare till karaoke baren, alla lämnade in lappar som tokiga så det var nöstan bara TT3 som stog däruppe och sjöng, men sen började tjejen som drog lapparn att känna igen namnen så då slutade hon ta oss, så jag och Elias som skulle sjunga "It´s a heartace" fick alltså aldrig sjunga den, vilket var synd eftersom jag hade börjat bygga upp en bra hes stämma på min röst. Därifrån drog vi vidare till nattklubben ofcourse, dansade som galningar, drinkarna var billiga också, bara runt 50 kr så många drinkar blev det under kvällen. Victor fick i sig lite för många drinkar så han kunde inte riktigt sitta kvar på stolen som han skulle så av stoln åkte han sökert 6 gånger och ramlade av sofforna några gånger också samtidigt som han bjöd alla på tequila, och jävlar vad den tequilan slog! :P Efter nattklubbens stängning runt 5 drog vi oss till trappan där  vi låg ett gäng under och snackade, sen blev det tjaffs mellan Robin och någon skum snubbe som hette Vladimir som var allmänt sjuk i huvudet och Robin tände direkt så klart. Men ingen blev skadad även om "Vladde" såg lit rädd ut. Efter det här tyckte vi att det var dags att gå och lägga sig, nu var klockan 20 i 7 och jag somnade direkt.

Klockan 9 brölar en kvinna ut genopm högtalarna att vi snart är i Tallin, riktigt jävla roligt när du ligger precis vid högtalaren, jaaa då! Var fortfarande full när jag vaknade kom knappt upp, jag sket väl fulla faan i Tallin, jag ville sova!! Men fetr mycket tjat från övriga fick jag vacket stiga upp, vi var inget snyggt gäng den morgonen alltså, hälften var fortfarande fulla, Patrk spydde till exempel på mattan i terminalen, fint sätt att hälsa på Tallin  :P Nej så dagen i Tallin var inte latch alltså var bara trött och grinig, efter några timmar gav vi oss och gick tillbka till båten. efter lite godis så somnade jag i Malin säng och sov en välbehövlig timme. vaknade emd dunkande huvudvärk och skrikande mage så vi gick och käkade sen kom v tillbaka till hytten och tog en välbehövlig och, och prisad vare gud i höjden, det var det underbaraste jag gjort! Huvudvärken var som bortblåst och jag var fitt for fight igen, sen började förberedelserna inför kvällen, med dricka sen drog vi oss till >Elins hytt för förfest denna gång, där satt vi nu allihopa inlusive lärarna och körde jag har aldrig, där fick man reda på lite smaskiga(och osmaskiga:P) saker som man inte visste inna :P Sen blev der karaoke igen, nu hade jag byggtb upp en sån heshet att jag knappt kunde prata, iallfall knappt göra mig förstådd, så där skulle vi upp och sjunga, det lät fan inte vackert alltså, så det var väl bra att jag inte stog vid micken iaf så jag inte hördes så mycket :P Sen nattklubb igen, Victor full som etts vin igen, men nu tog patrik upp kampen om kvällens fullaste för dom satt och svepte i sig absint båda 2. Victor kände att han inte kunde slösa mer pengar på drinkar så han gick och tog congac från bord istälelt, han kommer själv inte
ihåg vart han fick all congac ifrån men jag har för mig att han sa att han tog den från ett bord :P Mycket roligt hände så jag knappt kommer ihåg allt, Den här dagen var vi lite duktigare och gick och la oss runt 5, sen ligger ju Tallin en timme före Sverige så vi tjänade en timme på morgonen, skönt:) Sen skulle man packa ihop allting och dra sig iland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0