Hungrig

Shit vad jag är hungrig! Vill ha mat NU! Jag måste nog fan börja äta frukost så att jag inte blir så här hungrig innan lunchen. Ingen är här heller, får vällan hänka på Henke och dom och käka, hoppas dom inte försvinner från mig när jag drar ut och röker bara :) Idag blir det god mat, kycklingklubbor och potatissallad, mums:D Hoppas att det är gott i skolan bara, man vet ju aldrig riktigt hur det smakar där :P Imorgon är det sista april:D

Oj Big deal tänker ni, men i Uppsala är det värsta grejen, årets partydag , man är på g hela dagen och festar. Är det  lika i andra delar av landet? Alla jag har träffat som bor i andra städer tycker att vi är konstiga som festar järnet på sista april, det är inget special för dom liksom. Fast jag kanske har fel, hur är det egentligen? 

Jag har fan kommit på att Uppsala är värsta partystaden, vi tar minsta lilla skäl att festa och dricka i högsta hugg, typ:Åh det är sol idag nu jävlar är det fest! haha nej men det är verkligen så, uppsalabor hittar alltid ett skäl till att festa :P Minsta lilla helgdag är partydag, aah I´m loving it :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0