Herregud vilken helg!

Vilken jävla helg jag har haft. Det började med atti Fredags åkte vi ut till Viksta marknad för att grilla och sova över för att sälja på amrknaden och titta och så. Allt började bra, vi köpte god mat att grilla osv, vi komemr ut dit grilalr och har det mysigt, sen är det dags att gå och lägga sig. Det var svinigt kallt! Vi sov i älskliingens pappas buss, utan madrasser med bara täcken, Man är alltid så jävla optimistisk innan man gör någontong sen när man välär där ångra man mycket. Det var hur jävla kallt som helst, jag och Soni låg och skakade och det blev ju kallare ju senare det blev,. Det var helt omöjligt att sova, kallt som inni helvete och hårt. Soni vågade inte sätta på värmen eftersom bilar inet frå gå på tomgång, Runt 5 på morgonen gick han ut och då märkte vi att det var flera stycken bilar som stog på tomgång! Så då äntligen satte han på värmen, då äntligen kunde man somna fats det tog ett tag eftersom bilen fortfarande var kall, så runt 6 på morgonen somnade jag, bara för att vakna kl 9 på morgonen av att bilen är omringad av människro på marknaden! Jag varinet i topptrimm kan jag ju bara säga. Jag kände mig bakis bara för att jag var så trött, Kvällen skulle bjuda på grillning hemma hos sanne och sen en massa lekar, Inte direkt det man vars ugen på när man var trött och skulel ha kunnat döda för att ta en dusch. Åkte emd Sandra in till stan från marknaden och käkade hemam hos henen, då trodde jag att jag äntligen skulle få ta en dusch, men icke! Vi var ju tvungna att hinna till bolaget innan kl 3 plus att en kvinna skulle komma och köpa hennes gamla byråer men hon kom aldrig, så det blev en amssa stress. Väl inne på gränby kilade jag in på Vero Moda medans sandra var inne på bolaget. Där hittade jag äntligen en blommig klänning! Skit söt, sen fick jag lite beslutsångets för jag provade en med lila blommor it ron attden bara fanns med lila och blå blomor men sen fanns det emd röda också, lite beslutsångest fick jag samtidigt som jag var stressad för vi hade fortfarande bråttom för vi skulle hämta Denise och Lena i bärbyhage sen hämta Sandra, Louise och Sanne vid Willys för dom ahde varit på Eckerö. Men tillsut blev det den med röda blommor. Sen står jag i kassan och då falelr min blick på något snyggt, åh en klänning, går fram snabbt och kollar, ååh bara 199kr den tar vi ockå, så den fick åka med den också :)

Sen åkte vi, och hade en jätterolig kväll Hemma hos Sanne, underbart god mat, trevligt sällskap sen skulle vi ju självklart leka lekar ockå :P Skit kul , givk inet så bra för mitt lag emn vadfan. I den sista grenen skulle alla vara emd, den gick ut på att man skulle ha en banan mellan knäna och sj'älva "locket" på en tändsticksask på näsan och springa sn skulle man byta av med sin kompis men man fick inte byta med händerna utan man skulle kruxa det där ändå. Dom små problemen var att miin näsa var för smal för tändsticksasken så den ville inte riktigt sitat kvar på min näsa och bananen började bli lite väl mogen så den var helt mjuk, resultatet av det blev att bananen började spricka och kladdade på min leggings. Sen var det Sandras tur och hon hade fan inag skills på det där så jag fick ta över för jag vars nabb:P Vid det här laget hade hela bananen gått sönder och det var bara skal med bananmos men tävlingsmänniska som jag är satte jag den mellan låren och sprang:P Men jag hann  bara ca 3 meter inan det andra laget skrek, dom jävlarna hade vunnit, jag trodde att dom ahde en kvar och satsade järnet för att vinna men det ahde dom ju inet så jag kladdade ner mig helt i onödan, men det var jävligt kul :P


Idag har vi varit på Barbarby, hitatde inet ett skit utom ett par skor som inet var så jävla billuag ändå, men fina var dom:) Denise fick lite ångest över att hon inet hitatde något så hon tvingade oss att åka runt överallt för att hitta kläder, vi åkte till Arlanda satd också och gick runt i evigheternas evighet :P Men vi var så jävla trötta så vi orkade fan aldrig kolla ordentlig efter kläder plus att det var mycket folk, vilket ger mig panik, klarar inte av för mycket folk i en affär:/

Jaja nu skajag kolal på tv , ville bara dela med mig av min helg:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0