Hajjdo

Nu ska jag dra ifrån skolan, blir hem och skriva klart mitt anförande till svenska nationella muntliga på fredag, har kommit igång men sen tog det stopp, så vi får hoppas att det går bättre snart, måste skriva klart det och sen ett PM till på fredag, börjar bli lite nervös, hur fan ska jag få det att bli 5 min långt ? Och jag som pratar så jävla fort också, då måste jag ju skriva mycket som fan, nej måste lära mig att snacka saktare, vissa hör ju inte ens vad jag säger för att jag pratar så fort :P haha. Nej nu kan jag ju inte sitta övertid i skolan så nu ska jag dra hem, förhoppningsvis är inet datan ockuperad hela kvällen så att jag kan blogg lite ikväll också:)


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0