Haha

Nej nu är det nog dags för mig att dra ifrån skolan snart, jag slutade ju faktiskt för 10 min sen :P Men nu sitter man ju här inne på tryck då får man stanna längre om man vill :) Och vi måste ju försöka bli klara med vårt projekt arbete, Malin och Thomas jobbar för fullt med att fixa små grejer till våra fotoalbum, jag borde egentligen också skriva ut sidorna till fotoalbumen men just idag prioriterade jag mitt PM och att fixa det sista till nationella imorgon faktiskt:)

Nästa vecka ska man jobba då, efter klockan 12, känner verkligen att jag måste jobba så mycket jag kan nu för att få pengar till studentskivan och allt sånt. Höll på att göra ett stort misstag också :P jag sa till Lasse(en av mina chefer) att jag kunde jobba och allt var bra och jag skulle skita i historian på onsdagen för den började ju ändå 20 över 10 så det var ingen idé sa att jag kunde jobba och allt, Sen slår det ner på mig som en blixt, jag har ju för fan skriftliga nationella i svenska på onsdag från 9 till 2!! Så jag panikringde till lasse och sa att jag kanske inte kunde komma till 12 eftersom jag inte vet hur länge jag kommer sitta där, jag kanske bara sitter i 2 timmar vem vet men det kan också ta 5 timmar, men han sa att det var lugnt, för den värsta paniken med folk var efter halv 3 så jag skulle komma när jag kom:) Så det känns bra att jag kunde jobba ändå, för som sagt , paniken över pengarna växer sig bara större:P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0