Godmorgon

Godmorgon, sitter i skolan och är helt sjukt trött just nu, ska dra och jobba efter lunchen, känns lite jobbigt, stannar hellre i skolan just nu här kan man bara slappa om man har lust med det men på jobbet måste man jobba och stå i, men vad gör man inte för att få pengar till studentskivan ? Sen bär det av till träning igen med Amanda, stackarn hon har träningsvärk sen igår :P Jag känner ingenting konstigt nog, igår var jag skit trött men jag är varken stel eller har träningsvärk, kanske har blivit tillräckligt bra i musklerna av min tidigare träning för att inte få träningsvärk så lätt, hon har ju faktiskt inte tränat på flera år, kom inte med någon kommentar om att jag inte körde tillräckligt hårt, för det gjorde jag :P Tror jag iaf, svetten rann ju så det borde vara ett gott tecken eller ? :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0