Det rullar

Det rullar, det rullar, det rulla, det ruuullaaaar:P Nu är jag så sjukt trött, svider lite i mina ögon av gamla linserna som jag har i, men mamma tog med sig mina nya linser till jobbet idag, jätteskönt:)

Snart är den är arbetsdagen slut den också, då blir det ner på stan, ska förbi lindex och kolla lite dom har 20%rea på alla isadora produkter så jag ska nog försöka hitta mig ett solpuder :) Sen blir det hem till älsklinge utan älsklingen, han har fått jobb som bartender på någon nation här i stan så ha börjar jobba om ca 20 min ska lära sig att blanda drinkar och så och sen jobba hela natten fram till 3, hoppas det inte kommer en massa snygga brudar bara :P Haha:P Sen blir det till att alltid få en massa goda drinkar uppblandade åt sig av min baby :)

Undrar om jag orkar åka upp till Willys idag, vill dit och köpa naturdietspulver, studenten och beachen hägrar så nu blir det till att ta till emd drastiska metoder! Fatta jobbigt egentligen att inte få tugga på något under 10 dagar:S Phu, men jag och Anna ska göra det här tillsammans, hittills har dte inet gått så bra för anna, hon lockas för mycket av maten:P Men nu har hon lovat att ta tag i det här nu när jag sak börja :) Hopaps att det funkar och att amn  inte går up allt igen när man börjar äta igen :P

image114

Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja varför är det så liksom? egentligen vill man ju bara duscha men man är liksom för lat för man tycker att man har ansträngt sig nog genom att träna :P

2008-04-29 @ 17:28:10
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0