Äntligen slut

Äntligen är nationella över! Vette fan om det gick bra, kändes inte riktigt som det, ett g ska jag väl kunna få men jag klarar nog inte av att få ett g i svenska. Mvg barn som jag är så går det faktiskt inte :/ Muntliga gick ju inte heller så där jättebra så jag vet faktiskt inte hur det kommer gå på hela skiten sen men man får väl hoppas på det bästa. Det kan ju lätt bli så när man skriver en uppsats att man tycker att det gick skit dåligt och sen frå man jättebra på det, speciellt under nationella för då har man så mycket press på sig att hinna färdigt på några timmar då har man inte det där att man kan ta det över några dagar och spinna på idéer så at det ska bli så bra som möhligt, där ska man göra det på en gång och då kan det bli att man riktar in sig så mycket på en viss sak. Och jag är ju bra dum jag också och tar en uppgift där man ska skriva högst 700 ord när jag vet att jag kan skriva hur mycket som helst ibland. Men 700 ord låter så jävla mycket när man ser det , men skriver man en uppsats så kommer man fort upp i 700 ord kan jag lova, jag vet inte hur många ggr jag skrev om för att försöka korta av för att jag insåg medans jag satt och räknade orden att det skulle bli mer än 700 ord, jag tror att det blev mer än 700 ord nu också, orkade inte räkna hela vägen men förhoppningsvis inte så mycket längre och förhoppningsvis gör det inte så mycket så länge det inte är hur mycket mer som helst. Hoppas jag får mer än g i slutbetyg bara då är jag någorlunda nöjd, helst mvg men ett vg får väl duga då, våran nya svenska lärare är faktiskt väldigt hård med sina betyg. Men nu är det fett skönt för vi har inget kvar att göra i svenskan så vi har ingen svenska förrän den 23 maj nu och då är det sista lektionen med bara betygsnack så vi har sovmorgon till 20 över 12 varje fredag och sen slutar vi kvart över 2, lovely, very lovely :D

Nu sitter jag här och jobbar till klockan 5, sen blir det ett spinningpass klockan 6 på friskan och svettan :P

Inte fan fick jag se desperate housewives eller uglybetty igår, pojkvännen ville hem till Denise och krogh och kolla på fotbollsmatchen mellan Liverpool och Chelsea så man fick väl offra sig då :P Det såg ut att bli en promenadseger för Liverpool med 1-0 i tillägstiden men i slutsekunderna lyckades Liverpools spelare Riise nicka in ett självmål! Förstår ni vad pinsamt! Hade han inte dykt ner för att ta bollen hade den aldrig nickats in i mål, så istället för att vara klara till finalen så måste dom köra mot ett till lag och kvittera 1-1 minst för att komma vidare, jobbigt läge, ja dom där norrmännen alltså:P Nej skojja bara absolut inget illa menat, en liten pik till en norsk kompis bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0