Allt

Nu är nationella avklarat , det gick ganska bra, jag stakade mig inte en enda gång, men självklart pratade jag alldeles för fort:P När jag gjorde det hemma tog det 4,30 min att läsa igenom talet igår tog det 3,40:/ Det var ju mindre bra, men jag gav mitt tal till henen så man kanske får ett bra betyg ändå, hon kankse tycker om innehållet jättemycket :P Jag blir så trött på mig själv att jag pratar så fort, men jag hatar verkligen att prata inför folk :( Nästa vecka är det skriftliga nationella som gäller, från 9-14, phu jobbigt, hur ska jag klara av att inte röka på 5 timmar? :S Hoppas inte det tar överhanden bara så att det enda man kan tänka på är hur röksugen man är och inte kan koncentrera sig på uppgiften för att man bara tänker på det..

Igår var vi hemma hos Denise och Daniel och grillade, riktigt mysigt och riktigt gott var det :) Sen åkte vi för att hyra film, det gick ju mindre bra för jags omnade efter typ 10 min :P Men den var så seg i början, vi hyrde flickan i källaren , som handlar om den där flcikan som blev bortförd 2001 och blev inlåst i källaren och lyckades fly 6 år senare, den kanske var jättebra, som sagt jag vet inte var så trött så jag somnade , alla andra somnade också, det var väl krogh som såg mest, men han kanske bara såg en halvtimme ändå:P Men till mitt försvar så somnade faktiskt Denise först :P Vi hyrde någon skräckfilm också, men som sagt vi somnade så vi kolllade inte på dne heller :P

Idag blir det födelsedagskalas för syrran, hon fyllde egentligen år igår men hon skulle ha kalas för sina kompisar idag så då tyckte mamma att alla skulle komma idag, så det får väl bli så då :)

Min studentklänning har äntligen blivit ivägskickad från USA iaf, hoppas att den komemr snart :D

Nej nu ska jag väl hoppa in i duschen om jag ska hinna med det här.

See you later:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0